Kvalitetspolicy
Hög kvalitet är en självklarhet för oss. Vi arbetar konstant med att utvecklas och erbjuda det bästa vi kan för våra kunder, medarbetare och leverantörer.
Innehåll
Verksamheten
Vi hjälper företag att navigera sig på marknaden för lösningar inom områden Kvalitet, Miljö och Arbetsmiljö. Genom att ha en översikt över marknaden kan vi hjälpa företag att hitta rätt leverantörer av digitala lösningar, konsulttjänster och utbildningar.
Åtaganden
- Vi ska ha kunden i fokus och vara flexibla för att ge den bästa möjliga kundupplevelsen.
- Utföra arbeten över kundens förväntningar.
- Ha nära kontakt med kunden.
- Bistå med hjälp och support enligt avtal.
- Hålla personal uppdaterad och informerad för att leverera bästa möjliga support.
- Våra kunders och myndigheters krav och lagar skall lägga grunden till vårt kvalitetsarbete och förbättringar.
Förbättringar
Genom uppföljning med våra medarbetare, kunder och leverantörer kommer vi alltid förbättra upplevelsen av vårt erbjudande och förenkla arbetet för våra kunder. Därigenom förbättra vårt kvalitetsarbete.
Mål
- Följa upp med kunden kontinuerligt
- Vara lyhörda för kundens behov och önskemål
- Ständigt uppdatera, följa upp och förbättra kvalitetsmålen
Dessa rutiner och processer som lägger grunden till vårt kvalitetsarbete ses över och förbättras årligen.